Follow by Email

piątek, 2 października 2009

ZIEMNIAKI Z PIEKŁA RODEM

hot&sexy potatoes ;)

Pikantne danie, ktore moze byc tzw "dodatkiem skrobiowym" ;) lub przystawka np. podczas meksykanskiego wieczoru w sombrerach.

+- dla 4 osob

na sos:
duzy pomidor
duza cebula
papryczka chilli
2-3 zabki czosnku
maly sloiczek przecieru pomidorowego (np. mini Lowicz)
tabasco
sol, pieprz, papryka slodka
oliwa z oliwek

Cebule, papryczke chilli czosnek kroimy w w dorbna kostke. Smazymy na 2 lyzkacj oliwy z oliwek.
Dodajemy obranego ze skorki pomidora i dusimy az pomidor sie rozpadnie.
Dodajemy przecier, doprawiamy sola, pieprzem, papryka i tabasco i odstawiamy.

Ziemniaki:
okolo 8-10 srednich sztuk

Kroimy drobna kostke (jak na zupe 1,5 cm na 1,5 cm) podsmazamy na ok 10 lyzkach oliwy z oliwek. Z reszta "tak na oko": zeby nie plywaly w oliwie jak frytki.
Smazymy je mieszajac az sie zarumienia i zmiekna.

Mieszamy z sosem i chwile podgrzewamy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki za komentarz! Wszystkiego smacznego! :) Cytryna&Co.

Łączna liczba wyświetleń