piątek, 27 listopada 2009

QUICHE Z CUKINIĄ

Danie inspirowane przepisem Mirabelki .
Ciasto robiłam według przepisu na słone kruche ciasto nadzienie natomiast to przepis Mirabelki, nie miałam jednak czarnych oliwek i zastąpiłam je kaparami :)

400 g cukinii
garść kaparów
25 g suszonych pomidorów marynowanych w oliwie
1 cebula
2 ząbki czosnku
100 g kwaśnej śmietany
3 jajka
sól, pieprz, bazylia
Cukienię obieramy i ścieramy na tarce. Specjalnie obrałam swoją niedokładnie, lubię jak cukinia się odrobinę zieleni :)
Posypujemy ją solą i odstawiamy na chwilę, żeby puściła wodę, którą odcedzamy. Do cukinii dodajemy posiekaną cebulę, wyciśnięte 2 ząbki czosnku, kapary  pokrojone w niewielkie kawałki suszone pomidory. Jajka mieszamy ze śmietaną i łączymy z warzywami. Wypełniamy formę z kruchego ciasta i zapiekamy około 30 minut w temperaturze 200 stopni aż masa się zetnie.
Smacznego!

2 komentarze:

  1. To chyba pierwszy przepis, jaki ktoś wypróbował z mojego bloga :))) Bardzo, bardzo się cieszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. :))) i bardzo dobry! pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za komentarz! Wszystkiego smacznego! :) Cytryna 🍋

Łączna liczba wyświetleń