wtorek, 9 marca 2010

SOBOTNIE PARTY

W sobotę wpadło do nas kilkoro najlepszych znajomych, wśród nich Ola,stawiająca wysoko kulinarną poprzeczkę! Chciałam ja zaskoczyć stąd między innymi krewetkowe ,,ceviche" i roladki krabowe. Na szczęście wszystko, wszystkim smakowało, z czego bardzo się cieszę. Juz nie mogę doczekać się cieplejszych dni i rozpoczęcia sezonu grillowego.

ROLADKI KRABOWE

1 opakowanie placków typu tortilla
1 avokado
1 opakowanie paluszków krabowych(surimi)
2 łyżeczki majonezu
1/2 łyżeczki wasabi ( ja dodałam zwykłego chrzany)
sałata lodowa
sól
pieprz
2 łyżki oliwy
odrobina soku z cytryny


Paluszki krabowe rozmrażamy, wsypujemy do miski , dodajemy majonez, oliwę i wasabi i miksujemy na gładka masę. Doprawiamy do smaku.Sałatę kroimy.Na plackach tortilli ułożyć paski farszu, na to kawałki avokado, spryskujemy sokiem z cytryny( aby nie ściemniało), następnie sałatę. Zwijamy placki w roladki i kroimy na trzy części.

1 komentarz:

  1. Wyszło PRZEPYSZNIE!
    Nie ma to jak cudowni ludzie i dobre jedzenie :)

    :*

    PS. Ja tez czekam z niecierpliwością na grillowanie na Waszym tarasie i no obiecany wieczór "Costa Rica" :)
    O.

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za komentarz! Wszystkiego smacznego! :) Cytryna 🍋

Łączna liczba wyświetleń