poniedziałek, 26 listopada 2012

PASTA Z CZERWONEJ SOCZEWICY I SUSZONYCH POMIDORÓW

W ten weekend miałam jakąś "pastową", zrobiłam zrobiłam dwie pasty i jedno pesto :)
A ponieważ w ostatnim czasie zaopatrzyłam się w całą masę, kasz, warzyw strączkowych, mąk bezglutenowych i innych śmiesznych i nowych dla mnie składników, postanowiłam zacząć je zużywać i odrobinę poeksperymentować.
Dalsza część eksperymentów w kolejnych postach :)

Składniki:

  • szklanka namoczonej wcześniej czerwonej soczewicy
  • marchewka (opcjonalnie)
  • sól
  • pieprz
  • ząbek czosnku
  • 4 łyżki namoczonych wcześniej pestek słonecznika
  • kilka suszonych pomidorów w zalewie
  • oliwa z oliwek lub z zalewy pomidorowej
Gotujemy soczewicę z pokrojoną marchewką aż zmiękną. Odlewamy nadmiar wody. Dodajemy słonecznik, czosnek, pomidory i oliwę, miksujemy. Doprawiamy solą i pieprzem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki za komentarz! Wszystkiego smacznego! :) Cytryna 🍋

Łączna liczba wyświetleń