sobota, 19 stycznia 2013

WYŚMIENITE KREWETKI Z SOBRASADĄ

Przyznam, że już dawno nie jedliśmy krewetek, bo przyznam, że nam się trochę znudziły. I któregoś dnia, chciałam zrobić coś totalnie "na szybko", bo akurat nie chciało mi się stać przy garnkach.
Miałam akurat w lodówce otwarte opakowanie sobrasady z pieprzem z Hiszpańskiego Smaku - mojego sklepu z hiszpańskimi łakociami i winami a ponieważ sobrasada jest świetna do różnych sosów, makaronów, świetnie rozpuszcza się dając fajny pomarańczowy kolor, paprykowy podwędzany smak, pomyślałam, że może wyjdzie coś ciekawego. I wyszło. Zupełnie nowe oblicze krewetek. Chłopakom smakowało. Mam nadzieję, że Wam też będzie.

Składniki:

  • 500 g krewetek
  • cebula
  • 2 ząbki czosnku
  • 6 plasterków sobrasady z pieprzem lub bez
  • łyżeczka pimnienton picante
  • oliwa z oliwek
  • papryczka chilli
  • sól, pieprz, oregano, bazylia




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki za komentarz! Wszystkiego smacznego! :) Cytryna 🍋

Łączna liczba wyświetleń