wtorek, 2 kwietnia 2013

Moskole

Wczoraj zabrałam od Mamy z obiadu ziemniaki, które zostały. Miałam niecny plan na dziś - dojadanie wałówek :D Z ziemniaków postanowiłam zrobić moskole, według przepisu Doboshi, ze swoją szczyptą gałki muszkatołowej i masełkiem czosnkowo-lubczykowym :)

Składniki:

  • ugotowane ziemniaki (u mnie mamine - ze skwarkami)
  • 2 jajka
  • sól, pieprz, gałka muszkatołowa
  • 3-4 łyżki mąki ziemniaczanej 


Ziemniaki mieszamy z jajkiem i mąką, formujemy kotleciki i smażymy/pieczemy na suchej (!) patelni.
Zarumienione podajemy z masłem wymieszanym z czosnkiem, lubczykiem i solą.

4 komentarze:

  1. Moskole, takiej nazwy nie znałam! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Teraz dopiero zainteresowałam się przepisem na moskole,jadłam i zachwycałam się ich smakiem w Zakopanym.Dzisiaj zostało mi ziemniaków po obiedzie postanowiłam zrobić moskole z tego przepisu,wyszły pyszne, polecam!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. ten przepis jest prosty a moskole wychodzą pyszne,polecam

    OdpowiedzUsuń
  4. pyszne sa moskole ,ale ja zrobilam na slodko sa tez dobre

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za komentarz! Wszystkiego smacznego! :) Cytryna 🍋

Łączna liczba wyświetleń