piątek, 5 maja 2023

Tak jakby luksusowa kanapka z Biedry

Łapcie przepis na sztosową i tak jakby luksusową kanapkę ze składników głownie z @biedronka 





Składniki:

👉🏻Panini z serii włoskiej (przekroić i podgrzać z każdej strony na patelni bez tłuszczu)

👉🏻Plastry ogórka

👉🏻Sałata rzymska

👉🏻Krewetki w zalewie (są w lodówkach testowałam pierwszy raz) 

👉🏻Mango w plastrach u mnie z zalewy (może być świeże)


👉🏻sos: chlust oliwy extra virgin, starty ząbek czosnku, łyżka posiekanego koperku, łyżeczka miodu, łyżeczka musztardy, łyżeczka soku z cytryny, sól inpieprz do smaku i łycha octu balsamicznego (ten sobie przywiozłam z Modeny, ale może być też marketowy sos balsamiczny) - mieszanko.

Bułkę z dwóch stron posmarowałam sosem, położyłam krewetki, sałatę, ogórka i mango. Przycisnęłam i zjedliśmy z ochami i achami :) 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki za komentarz! Wszystkiego smacznego! :) Cytryna 🍋

Łączna liczba wyświetleń